• تلفن: 63417000 21 98+
  • info@ikec.ir
در ارتباط باشید:

فناوري Contact Center يک مرکز تماس چند رسانه اي براي پشتيباني سازمانها از مشترکين و تماس گيرنده ها و استفاده از سيستمهاي نوين روابط عمومي است. مرکز ارتباطات سيسکو Cisco IP Contact Center امکان مسيريابي هوشمند کليه تماسها, يکپارچگي با شبکه و ايستگاه هاي کاري, مديريت کاربران بصورت مولتي مديا را فراهم مي کند. با استفاده از اين سيستم در کنار سيستم تلفني IP, امکان داشتن يک سيستم توزيع شده مرکز ارتباطات Distributed Contact Center براي سرويسهاي الکترونيکي را خواهيم داشت. معماري يکپارچه صوت, تصوير و داده (Architecture for Voice, Video andIntegrated Data), امکان توسعه کاربري شبکه ها را براي سازمان ها را فراهم مي کند. دراين معماري از بستر و زير ساخت شبکه براي پياده سازي فناوري هائي مانند سيستم تلفني IP )IP Telephony), انتقال داده ها, ذخيره سازهاي شبکه و غيره بهره گيري مي شود. شرکت تجارت الکترونيک ايران خودرو با بهره گيري از پرسنل متخصص با مدارک تاييد شده (Cisco IP TelephonySupport Specialist) از مراجع معتبر بين‌المللي و کمپاني هاي بزرگ دنيا از جمله سيسکو، خدمات طراحي و پياده سازي مراکز تماس را ارائه مي نمايد.