• تلفن: 63417000 21 98+
  • info@ikec.ir
در ارتباط باشید:

در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد اجرا می شود:

طرح مطالعه بازار محصول دناپلاس توربو

به گزارش ایکوپرس، در این طرح تحقیقی که توسط مدیریت بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو طراحی شده و با ابزار پرسشنامه اجرا می شود، خودروی دناپلاس توربو در ابعاد و زوایای مختلف از جمله استایل و سطح تجهیزات از نظر مردم مشهد اندازه گیری می شود.

سنجش جایگاه دناپلاس توربوشارژ در میان خودروهای رقیب و همچنین بررسی رفتار خرید مشتریان در استان خراسان نیز از دیگر مولفه های اندازه گیری در این طرح پژوهشی عنوان شده است. نتایج این طرح در برنامه ریزی بازار دناپلاس توربو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو پیش از عرضه تمامی محصولات جدید، با بررسی و مطالعه وضعیت بازار و سنجش موقعیت محصول، برای کسب سهم و جایگاه مناسب برای آن برنامه ریزی می کند.

نظرات شما

You must be logged in to post a comment.