شرکت تجارت الکترونیک ايرانخودرو (سهامی خاص) در سال 1384 در راستای ارتقاء خدمات پسازفروش، افزایش رضایت مشتريان و تأمین و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در گروه صنعتی ایران خودرو تأسیس شد محصولات و خدمات این شرکت به شرح ذیل می باشد:
کسبوکارهای امروز وابستگی وسیع و عمیقی به فنآوری اطلاعات و ارتباطات یافتهاند. رشد برقآسای اینترنت و گسترش چشمگیر فضای مجازی و شبکههای اجتماعی برای عمدۀ صنایع و سازمانها، فرصتهای متنوعی فراهم ساخته تا با هزینههای کمتر در مسیر کسب بازدهیهای بیشتر گام بردارند. کیفیت منحصر و متمایز خدماتی که فنآوری اطلاعات و ارتباطات فراهم میسازد، از مهمترین منابع موفقیت و محبوبیت محسوب میشود و در ارتقای جایگاه بنگاههای اقتصادی و صنعتی، سهمی بایسته دارد.
شرکت تجارت الکترونیک ایران خودرو بیش از یک دهۀ پیش با تمرکز بر به کارگیری همین خدمات نوین و هوشمند در صنعت خودرو ایران آغاز به کار کرد تا با ایجاد ارزشهای افزوده در بخش خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان، تسهیلگر کسبوکارهای جاری و آتی باشد و با اجرای اهداف و ماموریتهای مصوب، نقشی سازنده در توسعه و تعالی خدمات به ذینفعان این صنعت ایفا نماید.
در جهان بههم پیوسته و لبریز از رقابت و نوآوری، بهکارگیری راهبردهای اثربخش و بررسی فرآیندها و فعالیتهای معطوف به بازاریابی الکترونیک و بازارسازیها تکنولوژیک ماموریت ماست تا با اتکای به سرمایۀ انسانی اندیشمند و آشنا با نیازهای امروز و آینده و با حرکت در لبۀ فنآوری، رضایت عموم مشتریان و ذینفعان را فراهم سازیم و فراتر از صنعت خودرو، خدماتی شایسته به فعالان بخشهای مختلف ایران سرفراز تقدیم کنیم.
تبدیل شدن به مجری اصلی اجرای پروژه های فناوری اطلاعات و الکترونیک پیشرفته در صنعت خودرو بخصوص درحوزه های خدمات پس از فروش و تجارت الکترونیک
ایجاد سازمان کاملاً الکترونیک و نوآور
حرکت در لبه تکنولوژیها در توسعه فرآیندها، سیستم ها و الکترونیک
ایجاد بسترهای مطلوب جهت مدیریت هزینه، ریسک و بهره وری سازمان
طراحی و توسعه محصول و کسب دانش بر اساس نياز بازار و دستيابی به کيفيت رقابتی محصولات و خدمات در بازارهای هدف
ما بر اين باوريم كه پايبندي بر اصول و ارزشهاي گروه صنعتي ايران خودرو ركن اصلی انجام تمام فعاليتهای مامی باشد
ما بر اين باوريم كه برخورد اصولی تر با مسائل و پيچيدگی ها در دنيای كنونی نيازمند تمام نگری، تفكر صحيح و منطقی و سيستمی است
ما بر اين باوريم كه سيستم های توسعه يافته و محصولات تولید شده همچون زنجيره ای به هم پيوسته بايد با هم در تعامل و ارتباط باشند
ما بر اين باوريم كه رسيدن به حد اعلای تعالی و برآوردن نياز مشتريان مستلزم كار تيمی و ايجاد روحيه هم افزايی در سازمان است
ما بر اين باوريم كه سيستمهای توسعه يافته و محصولات تولید شده بايد مطابق با نياز های ذينفعان و در راستای تسهيل امور و حفظ منافع ايشان باشد
ما با بهبود مستمر محصولات، فرايندها و رويه های كاری خود همواره در تلاش برای ساختن آينده بهتر هستيم
ما بر اين باوريم كه كليه داده ها، اطلاعات و دانش نزد ما به امانت است، لذا خود را موظف به حفظ و صيانت از آنها با تمام توان می دانيم