تقدیر از رانندگان برتر به مناسبت روز ملی حمل و نقل

به مناسبت روز ملی حمل و نقل صورت گرفت:

از رانندگان برتر سامانه «حمل هوشمند بار» شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو تقدیر شد

شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو به مناسبت روز ملی حمل و نقل از رانندگان برتر ناوگان سنگین فعال در سامانه حمل هوشمند بار «بارآگین» تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو در این‌باره گفت: سامانه حمل هوشمند بار از بهمن سال ۹۸ با همکاری مشترک شرکت‌های ایساکو و تجارت الکترونیک ایران خودرو با هدف ساماندهی، جذب و نگهداشت رانندگان وفادار که اقدام به حمل و ارسال محموله‌های قطعات مشتریان ایساکو می‌کردند طراحی و رونمایی شد و پس از بهبود و به روزرسانی با نام «بارآگین» به بهره‌برداری رسید.

علیرضا پورسهراب ادامه داد: پس از گذشت حدود سه سال از راه‌اندازی این سامانه، به مناسبت روز ملی حمل و نقل طی مراسمی به مناسبت تقدیر و تشکر از رانندگان برتر و وفادار این سامانه در دو بخش درون شهری و برون شهری برگزار شد.

گفتنی است در نشستی که به همین مناسبت با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو برگزار شد، رانندگان در گفتگویی دوستانه مسایل و خواسته‌های خود را طرح کردند.

همچنین در پایان مراسم به رسم یادبود به رانندگان برتر این سامانه آقایان حسین شریعتی، منصور رسولی نرمیق، محسن قربانلو، مهدی داوودی و علی پویانفر و در بخش برون شهری آقایان هاشم عباسی، نور محمد طاهرآبادی، محمد ولی دوتپه، بیوک شهبازی یاجلو و سعید مظاهری تهرانی، لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.