هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو این مجموعه با اهدافی همچون تاکید بر استفاده از سامانه اصالت کالا، معرفی روش‌های نوین فروش و توسعه، جذب فروشگاه‌های مجاز جدید، شناسایی و همکاری با شرکای تجاری و صادرات در این نمایشگاه شرکت کرده است. به بیانی دیگر شناسایی بازارهای جدید برای صادرات خدمات و قطعات، از دیگر اهداف ایساکو از حضور در این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو از شرکت‌های زیرمجموعه ایساکو در راستای گسترش و افزایش سهم بازار قطعات و سهولت دسترسی مشتریان محترم به قطعات اصل و باکیفیت در اقصی نقاط کشور با معرفی بازارگاه فروش عمده قطعات یدکی خودرو به نام «تجارت‌سرا» حضور پیدا کرده است.

بازارگاه عمده فروشی قطعات یدکی تجارت سرا ضمن جذب تامین کنندگان معتبر در حوزه قطعات یدکی ، تامین کنندگان جدید خود را در این نمایشگاه معرفی می نماید . خرید از کلیه این تامین کنندگان در سامانه تجارت سرا امکانپذیر می باشد .

نمایشگاه بین‌المللی خودرو واقع در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۲ تا ۲۵ مرداد از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر در طبقه همکف سالن خلیج فارس، غرفه شماره ۱۳ پذیرای علاقه‌مندان به صنعت خودرو و قطعات و لوازم یدکی است.